13 Aralık 2014 Cumartesi

Amcamın Kızı İle..

Öncelikle Herkeze İyi Günler Sevgili Okuyucular Benim Adım Buğra 17 Yaşındayım 1.86 Boyunda Sarışın Ve Fıstık Yeşili Gözlerim Var Neyse Başımdan Geçen Hikayeye Geçeyim Hemen Bu Olay Geçen Sene Oldu 16 Yaşındaydım İstanbuldan Amcam Ve Kızı Duygu Geldi Akşam Köye Gidecektik Aklımda en Ufak Bi Sapıklık Yoktu Ta Ki Duygu Benim Aklıma Girene Kadar Amasyada oturuyoruz Köye Gidecektik Yaklaşık 40-50 Km. Akşam Karanlığında Çıktık Yola Amcam Ön Koltukta Oturuyordu Babam Arabayi Kullanıyordu Duygu ve Ben Arkada Gidiyorduk Amasyadan Bizim Köy 1 Saati Rahat Buluyor Yolun Yarısına Geldiğimizde Duygu Uykum Geldi Köye Gidene Kadar Uyuycam Dedi ve Yatmaya Başladı Yanımızda Valizler Filan Vardı Duyguyla Yanyana Oturuyorduk Duygu Uyumuştu Başını Omzuma Yasladı Eli Bi An Uykudan Olsa Gerek Benim Malzemeye Gitti Ve Ondan Sonra Herşeyin Devami geldi Benimde Aklima Şeytan Girdi Bende Duygunun Bacaklarına Dokunmaya Başladim Bi Ara Sessizce Duygu Geldik Uyan Dedim Gerçekten Uyuduğundan Emin Olmak İstedim Ve Tepki Vermedi Elini Diz Üstünden Yavaşca Alta Doğru indirmeye Başladım Duygu Daracik Bi Kot Giymiş Ve Uykuda Olmasına Rağmen Haz Aldığına Eminim Artik İyice Aşşağı İnmiştim Amını Okşamaya Başladım Biraz Hareketlenmeye Başladi Hemen Çektim Elimi Bi Kaç Dakika Bekledim Sonra Ellemeye Devam Ettim Göğüslerine Dokunuyordum Ve Mükemmeldi Pamuk Gibiydi Artik Yolun Sonuna Geliyorduk Son Bir Kez Daha Amına Dokundum Ama Bu Sefer Ekimi Kotun İçine Soktum ve Amı Sulanmıştı Orda Onu Becerebilmek için Neler Vermezdim Ki Yol Artik Bitmişti Köye Gelmiştik Saat Geç Olmuştu 12 Filandi Sanirsam Ben Hemen Arabadan İndim Duyguyu Uyandırdım Evin Arkasina Karanlığa Sigara İçmeye Gittim Sonra Yatacaktim Sigarayı Yaktım Yarısına Geldim Duygu Geldi Versene Dedi Ben Unuttum Almayi Dedi Başta Anlamadım Afalladim Ve Ona Bakıyordum Noldu Dedi Bişey mi Var Dedi Yok Yok dedim Ve Verdim Sigarayi Sigarayi Verirken Elime Dokundu Ve Güldü Ben Bi Tane Daha Yaktım Bi Yandan Düşünüyordum Anlamaması İmkansız Diye O Kadar Dokundum Ettim Kesin Anlamıştır Dedim Ve Öylede Olmuş Sigarası Bitti Dudağımdan Öptü Evdeyim Ben Dedi Ben İyice Şaşırdım Aptallaştım Bi Kaç Dakika Dondum Kaldım Sigaramı İçtim Hiç Bişey Olmamis Gibi Eve Gittim Evde 3 Oda Var Misafir Odasi Mutfak Ayriyeten Bi Oda Karşıda Küçük Ev Diye Tabir Ettiğimiz Yer Var Ordada Bi Banyo Ve 1 Oda Var Babam Ve Amcam Küçük Evde Kalcaktı Dedem Ve Babaannem Misafir Odasinda Yatiyordu Bende Duyguyla Diğer Odada Yatiyordum Ben Eve Girdiğimde Bizimkiler Misafir Odasında Muhabbet Ediyorlardı Ben Yatıyorum Dedim Cümleten İyi Geceler Dedim Yatağima Yattim Ama Uyuyamiyordum Bizimkilerde Yarım Saat Muhabbet ettikten Sonra Bizde Yatalım Dediler Neyse Yatma Zamanı Geldi Duygu Odaya Girdi Ben Gözlerimi Kapattim Uyuyormuş Gibi Yaptım Yanima Yaklaştı Oturdu Yatağıma İlk Dudağımdan Öptü Arabada Yaptıklarının Hepsini Hatırlıyorum Aşkım Dedi Seni Çok Seviyorum Dedi Yanıma Yattı Dudağıma Filan Dokunuyordu Tekrar Öptü İyi Geceler Hayatım Dedim Tam Kalkarken Kolundan Tuttum Orda Bide Ben Yapıştım Dudaklarına Sonra Üstümü Çıkardim Oda Soyunmaya Başladı Sessiz Ol dedim Birisi Gelirsek Yandık Dedim Oda Çıkardı Pijamasını Süt Gibiydi Amı Göğüsleri Bir İçim Suydu 69 yaptık Hemen Deli Gibi Yakıyordu Aletimi Kalktim Dön Arkani Dedim Döndü İlk Amından Girdim Kan Gelmeye Başladı Bakire Olduğunu Neden Söylemedin Dedim Senin Patlatmani İstedim Askim Dedi Artik Olan Olmuştu Neyse Temizledik Kanları Filan Daha Sonra Tekrar Girdim İçine Bu sefer Çılgın Gibi Zevk Alıyordu Evet Devam Et Filan Diyordu O Öyle Dedikçe Ben Dahada Azdım Ve Daha Hızlandım Artık Geldiğini Hissettim Hemen Çıkardım Göğüslerine Patladim Sirada Onu Orgasm Edecektim Yatağa Yattı Bacaklarını Açtı Eğildim Yalamaya Başladim Ben Dil Darbelerini Yaptikça Kendinden Geçiyordu Başımı Dahada Bastırıyordu Oda Gelmeye Başladı Titreyerek Elini Amına Attı Ve Sular Aktı Hemen Yapıştım O Sular O Kadar Tatlıydı ki Daha Sonra Pijamalarımızı Giyindik Uyuduk Sabah da Duşumuzu Aldık Duygu Beni Simdi İstanbula davet ediyor Gel Yapacaklarimiz Var diyo Tekrar Yatıcam Duyguyla Onuda Yazarım Esen Kalın…

1 yorum:

  1. Selam ben k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var mesaj atın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil