13 Aralık 2014 Cumartesi

Kendi Kaşındı !

Okulun ilk günleriydi,sınıfa girdim yine herkes aynıydı biri dışında.ikimizde birbirimize öylece bakakaldık.Onu öyle görünce benim ki hemen hazırola geçti tabii.Yanına gittim daha konuşmaya başlamadan,boynuma sarıldı,tabii bende bu fırsatı kaçırmadan onu iyice kendime çektim.Bir an beli belime deydi ve o anda birbirimize baka kalıp sadece gülüştük.Ders başladı ama kendimi bir türlü derse veremiyordum,arzularım gözlerimden okunuyordu.Öğretmen bir an bana seslenince kendime geldim,sonra bir ona bakış attım o da bana bakıyordu.Hocadan da kaçmadı tabii.Okul çıkışı hoca beni kenara çekip olabilir bu yaşlarda ki isteklerin gözlerinden okunuyor ama henüz çok gençsin ve deneyimsizsin istiyorsan seni bu zorlu yola hazırlayabilirim dedi.Bunu demesiyle artık hiç bir şey umrumda değildi tek isteğim hocayla birlikte olmak onu kollarımın arasına alıp zevk çığlıklarını duymaktı.Kız ise kapının önünde beni bekliyordu bir seçim yapacaktım bakire ve iri göğüsleri mi yoksa diriliğini koruyan tombul vücudu mu ? bu iki soru kafamı kurcalarken seçimimi Öğretmenden yana kullandım,ve kıza yarın görüşürüz dedim sadece tamam dedi,Hoca şeytani bir gülümseme atarak beni sınıfın yanındaki labaratuvara çağırdı.Soyundu ve ben hiç bir şey anlamadan onu kucağımda bulu verdim.Nasıl hoplattığımı hatırlamıyorum ki hoca ter kan içerisinde kalmıştı,daha sonra hocayı yatırıp misyoner pozisyonuna aldım,inlemelerini boynunu öperken net olarak duyabiliyordum,ve sonunda tombul göğüslerinin üzerine boşaldım,Oysa bana teşekkürler yağdırıyordu bense hala boynunu öpüyor ve kalçalarını elliyordum,daha sonra üzerimi giyindim ve ”Bir başka fen dersinde görüşmek üzere diyerek labaratuvardan ayrıldım.

1 yorum:

  1. Selam ben k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var mesaj atın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil