13 Aralık 2014 Cumartesi

kocamı komşumun oğlu ile boynuzladım

Hepinize ateşli sexhikayeleri5.blogspot.com dakikalar ve seks kokan yaşamlar dilerim .. bu yazılan hikaye fantezi değil yaşanmış bir birlikteliktir .. Ankarada yaşıyorum, 41 yaşında balık esli 90 beden göğüslerim var .. kalçalarım ise oldukça yuvarlak ve dolgundur .. evliyim ve 2 oğlum var. kocam bi kurumda müdür, ben ise başka bi kurumda müdür yardımcısıyım .. olayı anlatmaya başlıyım .. oturdugumuz sitede 6 blok var, bizim blokta iyi dost olduğumuz aileler var .. bunlardan biri şermin abladır, benden 12 yaş büyük o da evli bi kadın .. 3 çocuğu var . biri erkek, mehmet .. mehmet 21 yaşında yakışıklı boylu poslu bi çocuk, eskiden basketbolcu olması vücudunun güzel olmasında en büyük etken sanırım .. mehmet lere sürekli gider gelirdik, mehmet genelde odasında takılır bilgisayar – playstation falan oynardı .. kendisi iş kurduğu için canı sıkıldığında giderdi . .genelde arabayla falan dolanırdı ne yaptıgını ben bilmezdim tabii .. her neyse, şermin ablaya gittim oturduk muhabbet falan mehmet banyoya girdi bi saçını düzeltti geldi muhabbet ettik o da oturdu çay falan .. annesi sık sık mutfağa gittiğinde biz muhabbet ediyorduk.. mehmet çok keskin bakıyordu, ela gözlerinden başında birşey anlamamıştım başta ama sanki bu beni istiyormuş gibi bakıyordu, düşününce bi tuhaf oldum neyse yarım saat sonra kalktım.. 4 gün sonra apartman girişinde karşılaştık, asansöre binmedi yürüyerek çıktı ben de onla beraber çıktım, tabi öncelik verdi arkamdaydı, ne biliyim götümü izlediğini .. bi an arkamı döndüm baktıgını fark ettim .. eve gittim tuhaf oldum, hemen yatagıma attım kendimi, çocuklarım okulda eşim annesinde oldugundan mastrubasyon yapmaya başladım ama mehmet i değil kocamı düşünerek. akşamına yine karşılaştık ” mükemmel görünüyorsun zuhal abla, çok çekicisin” falan gibi laflar etti çok hoşuma gitmişti bu .. c.tesi günü küçük oğlum 3 yaşında kapıyı açmış aşağı doğru iniyordu banyodan yeni çıkmştım üzerimde sadece amımı ve göğüslerimi kapayan havlu vardı .. oğlum dersanede, kocam tenis kortundaydı şehrin hemen dışında .. giray ın peşinden koştum apartmann merdivenlerine, mehmet almış kucağına getiriyordu yukarı, tabi aşağıdan beni görünce gözleri açılmış, göz bebekleri büyümüş gibiydi sanki … eşofman giymişti şansıma bikaç saniye sonra kabarıklığı hissettim, hemen içeri gittim kapının arkasına gel mehmet dedim .. geldi giray ı bıraktı güldü çok yaramaz bu çocuklar dedi .. ben de güldüm, gelsene dedim..aslında gelmesem falan yaptı, lütfen dedim geldi .. ama bekle dedim gel dediğimde gelirsin dedim tamam dedi .. yatak odasına dğru gittim gel dedim kapıyı kapamadan havluyu aldım üstümden, sanırım görmüştü götümü .. üstüme aldım gecelik, sexy değildi ama .. içeri gittim, hafif diz üstünde geceliğim siyah(ne bileyim siyahı çok sevdiğini), altıma da birşey giymemiştim .. göğüs uçlarım falan belli oluyordu .. mehmet: zuhal abla mükemmel görünüyorsun, cengiz bey in yerinde olmak isterdim doğrusu dedi güldü.. teşekkür ettim ben de oturduk ne veriyim sana dedim valla varsa bi çay alıyım dedi, harareti alır dediğinde ben ürktüm ve heyecanlandım .. tecavüz etmesin bu beni diye .. gittim çay aldım, giray ı odasına koydum kapısını kapadım yatağının içinden çıkamazdı .. geçtik oturduk birlikte, ben ilk oturdugumda kasıklarıma 5-6 cm kalmıştı geceliğin eteği bakışları yine yoğunlaşmıştı .. bi hoş oldum ve nasıl oldu bilmiyorum bi anda ” sen beni çok kesiyosun” deyip gülümsedim . o da kim istemezki senin gibi bi kadınının olmasını dedi ve bi hoş oldum .. peki nedir beni bu kadar çekici gösteren dedim, göğüslerin ve kalçaların ve dudaklarn çok hoşuma gidiyo dedi .. ama evliyim desem de çekinmeyerek, olabilir erkekler karılarını aldatıyo, kadınlar aldatamaz mı dedi .. nerden biliyosun ki kocamı aldatıcagımı diye sorduğumda da, oldukça etkileyici bi cvp verdi; BENİ ÇOK İSTİYORSUN dedi .. aslında o ana kadar birşeyyoktu ama bi anda onu istediğimi hissettim .. kalktı yanıma geldi, oturdu yavaşça dudaklarımı öpmeye başladı karşılık verdim, elleriyle memelerimi okşuyordu geceliğin üstünden .. öpüşme devam ederken geceliğimin askılarını indirdi, çıplak kaldım .. elleriyle amımı parmaklıyor, dilimi yiycek gibi yalıyordu .. yalamaya devam ederek göğüslerime ordan da amıma indi .. yatırdı o yalarken amımı ben de t-shirt ini çıkardım, ayağa kaldırıp eşofmanını çıkardım .yarrağını görünce hoşuma gitti, eşiminkinden 2-3 cm daha büyük ve az biraz kalındı, bu daha da hoşuma gitmişti .. yaladım biraz, sonra beni yatırıp üstüme uzandı, yine ddaklarımdan öpmeye başladı, yarrağını da amımın dudaklarına sürtüyordu bu içimi acaip gıcıklıyordu ama amımda kaşınıyordu, gir artık diyebildim .. başını hafif sokup çekiyordu sonra birden geçirdi .. yavaş yavaş gidip gelmeye başldı içimde, aynı anda öpüşüyorduk da .. defalarca farklı pozisyonlarda sikti beni, yaklaşık 1 saat 15 dakika kadar kocamların glmesine yakındı ben 2 o 4 kez boşalmıştı .. bunu sık sık tekrarlıyoruz .. ikinci kocam oldu benim, kocamdan daha çok tatmin ediyor beni çünkü .. sabır gösterip okuduğunuz için teşekkür ediyorum umarım hepinizin istedği gibi bi sex yaşantısı olur ..

4 yorum:

  1. mrb ben istanbuldan hakan 0536 413 1029 yaşım32 zevk fantazi ve heyecan seven ciddi reelde görüşmek ilişki yaşamak isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü arayan çiftlerede aktif olarak eşlik ederim tek erkekler gayler aramasın

    YanıtlaSil
  2. Selam ben k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var mesaj atın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  3. SADECE BAYANLAR Merhabalar dan kaan
    görüsebilecek gercekten ciddi anlamda tanisabilecegim bayan
    arkadas ariyorum karsilikli guven ve gizlilik icerisinde herseyi onunla paylasip yasiyabilecegim ciddi durust ne istedigini
    bilen bir bayanla tanismayı arzuluyorum yeterki guven ve
    ciddiyet olsun bu gibi şeyler oyle ulu orta konusulmaz reel
    gizlilik saygı guven cercevesınde sevgi ile yasanır lütfen ciddi olanlar eklesin yada msj atsın biraz kendimden bahsetmek
    istiyorum yaşındayım
    Herşeyin açık 0538 542 0531
    konuşulması taraftarıyım.ben evliyim mutsuzsum birlikte
    kaliteli zaman gecirmek için burdayım... Ama herkesle değil istediğimle ve beni isteyenle o zamanı ve o anı tercih
    ederim.evli Bekar yada da dul bayanlar ... Eğer aradıgınız güvenebileceğiniz dürüst bir erkek ise en azından bir 0538 542 0531
    merhabayı çok görmeyin. Konuşmaktan zarar gelmez.
    Birbirimizi tanımaya çalışırız sadece.... İllaki seks olacak diye bir kural da yok. en son planda kalmalıdır bence belki Olur da beğenmeyiz birbirimizi. Sadece söylenmesi yeter. Sevismek
    anliktir sevmek omurluktur unutmayin arkadaslar sevgi saygi
    guven temelinde olmasi gerek hersey ben burdan herhangi bi
    bayan arkadasa bi askinti vs seyler yazmadim yazmamda
    Askıntı olacak kadar kalitesiz biri değilim benım gibi düşünen olgun dürüst ne istediğini bilen bayan arkadaslarla tanısmak isterim.... sanal düşünen ve çoluk çocuk tipler anında engellenecektir lütfen eskort bayanlar ve bayanlarda kesinlikle eklemesin... karşılıklı dostluk arkadaslık zamanla özel hisler yasayabileceğim birini arıyorum.... kendimi yalnız hissediyorum.dertleş­­ecek birinin ihtiyacını cekiyorum bu
    yüzden bu sayfaya yazıyorum.aradı gım tek şey dürüstlük. ben yalandan nefret ederim ...konusursak zamanla tanıcaksınz
    zaten yalan oldugu ortamda ben yokum.. ve kesinikle kültürlü
    bir insan arıyorum. kültürden kastım okul eğitim seviyesi değil,, insan kültürü okulda değil hayatında kazanır. ben böyle bir sayfadan da kültürlü birini bulabilecegimi düşünüyorum.. herşeyin zamanı vardır ve olmalı.. beni daha tanımadan
    canımı cicimli şeyler yazan insanarıda sevmiyorum sanırım
    buda hakkım başka aradıgım birşey yok . insanarda fiziki özellikler aramam yaşa gelince bence onemli olan ruh
    olgunlugudur... ne istediğini bilen olgun dertleşme ihtiyacı
    olan kendini yalnız hisseden arkadaşık kurmayı isteyen ve
    tabiki zamanla reel düşünen bayanları bekliyorum .. ayrıca bu yazı kimseyi etkilemek adına olmadığını öncelikle belirtmek istiyorum. .buraya yazdığım bu yazı benim salt dusuncemi
    belirten dusuncemdir. .kimseyi etkilemek adına yazmıyorum.
    ...evet sayfa itibari ile cinselliği düşünüyor görünmem normal anlık bir heves içinde yaşanan aşk kusura bakma mutluluk bu değildir. Kadın En kutsal halini yaşamalı iken sen onu sadece cinsel obje olarak görürsen bu kötü işte. .sen kutsalligi kutsalca verebilmelisin. ..Kadın bedenini taşır ama ruhu mutlu olmayı ister...sen ruhuna dokunmak için ne yapabilirsin..iki
    kelime ile sev üç kelime ile mutlu et..Bu zor değil ki kutsalliga kutsal gibi yaklaş...böyle düşünüyor isen ne işin var burda diyen olabilir. ..saygı duyuyorum tüm eleştirilere. ..kimseyi etkilemek adına asla ve asla konuşmuyorum. ..lütfen bunu
    anlık da olsa düşünen varsa benim le iletisime geçmek
    istemesin. .ve bu sanal Alem diye nitelendirilen bu sayfada
    gerçek hesap ile konuşmak istemeyen olacaktır belki..şunu belirtmek istiyorum. .kimse ve hiç kimse bunu sorun
    yapmasın. .hersey dürüstçe tüm samimiyetce özelde kalır. . Sadece sex dusunenleri bu yonde yaklasanlari aninda0538 542 0531
    engellerim saygilarim

    YanıtlaSil
  4. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSİN GÜZELİKLERİNİ ZEVKİNİ DOYASIYS YSAMAYI ARZLYN GÜVENİLİR SEKS PATNERI ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL EVLİ BEKAR TONBUL KAPALI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜNÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM MUHTEXSEM Bİ SEKSİ BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil