13 Aralık 2014 Cumartesi

Türbanlı Yengemi Siktim

Merhaba Ben 1.88 Boylarında 18 Yaşında Bir Gencim Hemen Konuya Giriyorum . Dayımın Karısı Türbanlı Uzun Boylu Zayıf Alımlı Çok Güzel 28 yaşında Bir Hatundu Dayım İse 32 yaşında Bakımsız Bir Herifti Evini Zor Geçindiriyordu Yengem ise sigara içiyordu benden hep sigara istiyordu yoksulluk çekiyordu ben ozamanlar 16 17 yaşlarındaydım çocuklarının 1 dediğini 2 etmiyordum herşey alıyordum çocuklarına yengem azı hiç susmaz birisiydi bir gece dayımgilin arkadaşının cenazesi vardı dayım cenazeye gitti yengem ben ve 2 çocuğu biz oturuyoruz ben bilgisayar oynuyordum çocuklarıda vardı bana diyordu dayınla gerdek gecesinde daşşakları kocaman diyordu şaka yapıyordu bizde gülüyorduk çocuklarla bir yandanda ben deli gibi aşığım çocukların uykusu geldi yattı bende yengemi yalnız bırakmak istemedim ben yatmadım mehmet dedi gel mutfağa sigara içelim dedi odada içmeyelim kokar dedi ben sandalyeye oturdum sigara içiyorum yengem yerleri gırgırlıyor benımki odun gibi oldu bir yandanda korkuyorum ağzı sıkı deil neyse yenge önümde domalıyor en sonunda sinirlendim cesaretimi topladım arksına sımsıkı sarıldım napıyosun diye bağırdı bende sus dedim çocuklar uyanmasın tam konuşacakken ağzına yapıştım deli gibi sevişiyorduk odaya çektim kitledik odayı eteğini yavaşcana kaldırıp taytının üzerindedin o şahane amcığını okşuyordum deli gibi azmışdı sesler çıkartıyordu taytını çıkardıktan sonra yavaş yavaş amına doğru yalmaya başladım sonra yarrağımı yavaş soktum sonra hızlandım yengem bu arada deli gibi azmışdı inliyodu hadi erkeğim aşkım diye inliyordu bir yandanda endişelniyoru macabamı diyerek beni tehdid ederse sonra amını yarrağımdan çekti içime boşalırsan hamile kalırım dedi götünü dondü domaldı hızlı hızlı soktum içine boşaldım sonra uzun sevişmeden sonra yattık o günden sonra bir daha sex yapmasakta falso veriyordu iyi günler…

1 yorum:

  1. Selam ben k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var mesaj atın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil